از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟
سرخط خبرها

ثبت روزانه ۲۴ پرواز رفت و برگشت ویژه اربعین از فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۸۲۴۴۲
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
ثبت روزانه ۲۴ پرواز رفت و برگشت ویژه اربعین از فرودگاه مشهد
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از برنامه فشرده پرواز‌های مبدا و مقصد فرودگاه مشهد ویژه اربعین خبر داد.

محمود امانی بنی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به فعالیت فرودگاه مشهد در ایام اربعین گفت: برنامه پروازی عتبات ۱۴۰۲
نسبت به سایر ادوار این مراسم مذهبی تفاوت‌هایی داشت.

وی ادامه داد: در گذشته محدودیت زمانی داشتیم و تمامی شرکت‌های هواپیمایی به شکل فشرده برنامه پروازی اجرا می‌کردند. اما امسال این برنامه را در بازه زمانی بهتری به اجرا درآوردیم.

امانی بنی اضافه کرد: امسال از ۲۷ مرداد تا پایان دیشب (۱۱ شهریور)، به صورت روزانه، ۱۲ پرواز رفت و ۱۲ پرواز برگشت شهر‌های نجف و بغداد و ۱۳ پرواز هم به شهر‌های مرزی مانند آبادان و کرمانشاه و... توسط شرکت‌های داخلی و خارجی انجام شده است. این پرواز‌ها و مدل برنامه ریزی صورت گرفته، در دهه آخر صفر برای پرواز‌های به مقصد مشهد نیز اجرا خواهد شد.

وی در مورد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پروازی ویژه اربعین از مبدا مشهد خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی سپهران، معراج و تابان از مسیر مشهد بیشترین پرواز را داشتند. در برنامه اربعین امسال، شرکت هواپیمایی ایران ایر از مشهد پروازی نداشت. خطوط هوایی عراق و فلای بغداد هم به عنوان شرکت‌های خارجی پرواز‌های رفت و برگشت را انجام می‌دهند.

امانی بنی با اشاره به بلیت فروشی سفر اربعین متذکر شد: تاکنون فروش بلیت در فرودگاه مشهد نداشتیم و سایت‌ها و آژانس‌ها و سایت‌های اختصاصی ایرلاین‌ها کار فروش بلیت را انجام می‌دادند. در حال حاضر و طی ۱۶ روز اخیر تنها  ۲ مورد تخلف در قیمت بلیت گزارش شده است که البته بخاطر مدل تهیه بلیت بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر و براساس نرخ مصوب، قیمت بلیت‌های داخلی، ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و بلیت‌های خارجی (هواپیمایی عراق و فلای بغداد) نیز ۵ میلیون ۷۰۰ هزار تومان می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->